اكتشف أسعار حضانات للايجار في مصر نقدا وبالتقسيط وشاهد الآن عروض حصرية عن عقارات الشقق والأراضي والفلل والمحلات المميزة في كافة مناطق وأحياء مصر حدد سعر العقارات في مصر حسب اختيارك وإبحث بالصور والخريطة والفيديو عن شقق وغرف ومحلات إيجار أو مفروش وكذلك أراضي ومحلات تجاري ومكاتب إداري وشقق وفيلات للبيع من المالك مباشرة من غير عمولة أو من خلال سمسار. إبحث عن أحدث إعلانات عقارات 2023 بأسعار رخصية واشترك مجانا وإعلن وأضف عقارك بسهولة
إبحث عن عقار
×
السعر من:
إلى:
  
المساحة من:
إلى:

ترتيب حسب:
صورة الاعلان: شقة بالدقى 100 م ارضى بمدخل خاص تصلح للمجالات الادارية حضانة سكنىالدقي الجيزة
1
شقه بالدقى 100 م ارضى بمدخل خاص تصلح للمجالات الاداريه - حضانه - سكنى. - تشطيب سوبر لوكس عباره عن : 3 غرف - ريسبشن قطعتين - حمام فقط 12000 ج شهريا عموله شهر كود 1600 Your choice for real estate...
12,000 جنيه
في الشهر

الدقي - الجيزة
100 متر

12,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: حضانة للإيجار في وان قطامية اكبر تجمع شركات في القاهرة الجديدة 886 مترالقطامية القاهرة
5
حضانة للايجار في كمبوند وان قطامية معمار المرشدي علي دائري المعادي اول القطامية عند مدخل القاهرة الجديدة المبني مكون من 3 ادوار مساحة المبني 886 متر ومعاه 200 متر مساحة خارجية حد أقصي لمدة الايجار 7 سنوات مقدم 5 شهور كلمنا وا...
200,000 جنيه
في الشهر

القطامية - القاهرة
886 متر قابل للتفاوض

200,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: حضانة 886 متر استلام فوري للإيجار او البيع بموقع متميز بالقطاميةالقطامية القاهرة
1
حضانة 886 متر للبيع او الايجار ، موقع متميز في القطاميه في كومباوند وان قطاميه امام محمد زكي وبجوار بالم سيتي والمعادي جاردنز والبارون وسما باجمالي ما يقارب من 3500 شقه سكنيه - استلام فوري بدون تشطيب - مبني مستقل بحديقة ...
150,000 جنيه
في الشهر

القطامية - القاهرة
886 متر قابل للتفاوض

150,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: للإيجار حضانة بنصر الثورة تصلح لجميع الانشطة ارضيفيصل الجيزة
1
للايجار حضانه بنصر الثوره ارضي عباره عن 3غرف ريسبشن 2حمام مطبخ المطلوب 4500...
4,500 جنيه
في الشهر

فيصل - الجيزة
100 متر قابل للتفاوض

4,500 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: حضانة للإيجار شارع رئيسي اتجاهين ارضي مرتفع بالحديقةالأحياء 6 أكتوبر
7
حضانه للايجار شارع رئيسي اتجاهين مرخصه تجاري تشطيف لوكس ،يوجد حضانات اخري...
12,000 جنيه
في الشهر

الأحياء - 6 أكتوبر
180 متر قابل للتفاوض

12,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: حضانة للإيجار بتالقرب من ميدان الاسماعلية مصر الجديدةمصر الجديدة القاهرة
1
بالقرب من ميدان الاسماعلية تشطيب لوكس حديقة 60متر+5غرفة+قطعه ريسيبشن+2حمام+مطبخ 150 متر دور ارضيي مرتفع واجهه نحن مكتب تسويق عقاري يوجد لدينا اكثر من عرض للشقق باماكن راقي جدا الرجاء لاي استسفار الاتصال علي الرقم الموضح ...
18,000 جنيه
في الشهر

مصر الجديدة - القاهرة
150 متر قابل للتفاوض

18,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: حضانة للإيجار بشارع الحجاز الرئيسي بالقرب من ميدان الحجازمصر الجديدة القاهرة
1
ميدان الحجاز ش الحجاز الرئيسي شقة مرخصه ادري 1غرفة +مساحه مفتوحه +3حمام 200 متر 35000 قابل للتفاوض نحن مكتب تسويق عقاري يوجد لدينا اكثر من عرض للمحلات باماكن راقيه جدا الرجاء لاي استسفار الاتصال علي الرقم الموضح باعلان او...
35,000 جنيه
في الشهر

مصر الجديدة - القاهرة
200 متر قابل للتفاوض

35,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: حضانة جانبي من مسجد في مصر الجديدة مدخل خاصمصر الجديدة القاهرة
1
حضانه در ارضي مدخل خاص من مسجد في مصر الجديده مساحه 220 متر مقسمه الي 5غرف وريشيبشن وحمامومطبخ مطلوب 20 الف قابل للتفاض الاستعلام \شعبان كساب...
20,000 جنيه
في الشهر

مصر الجديدة - القاهرة
220 متر قابل للتفاوض

20,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: حضانة للإيجار 400م في الشيخ زايدالشيخ زايد 6 أكتوبر
يوجد لدينا إمكان تنفع حضانات لايجار في الشيخ زايد يوجد حضانات لايجار تبدأ من 10الف الي 100الف يوجد حضانات متخصص وي يوجد حضانات مش مترخصه بس كده موجد وكده موجد المسحت المتوفره من 50متر الي 10الف متر نحن جهازين على رأي المثل اس...
15,000 جنيه
في الشهر

الشيخ زايد - 6 أكتوبر
400 متر قابل للتفاوض

15,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: حضانة للإيجار او للبيع مرخصة جاهزة للعمل راقية للإيجار موقع متميز جدا مباني 1800مالأحياء 6 أكتوبر
9
حضانه مرخصة جميع التراخيص مجهزة علي اعلي مستوي جاهزه للعمل الفوري...
200,000 جنيه
في الشهر

الأحياء - 6 أكتوبر
1800 متر قابل للتفاوض

200,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: للإيجار دور كامل بمساحة 420م يصلح حضانة او سنتر تعليميعين شمس القاهرة
للايجار دور كامل بمساحة 420م تشطيب سوبر لوكس وجه كبيره علي الشارع الرئيسي فاكيد محتاج مقر يصلح لانشطه مثل ( سنتر تعليمي ، حضانه ، صاله العاب رياضية ،.) ويكونن في موقع مميز جدا تقاطع احمد عصمت مع شارع عين شمس الرئيسي للتواص...
15,000 جنيه
في الشهر

عين شمس - القاهرة
450 متر قابل للتفاوض

15,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: مقر ادارى او معرض 350 م صافى متشطب كامل نشاط حضانة تعليمىالمهندسين الجيزة
1
مقر ادارى او معرض 350 م صافى متشطب كامل نشاط حضانة تعليمى شركة عداد كهربائى رخصة تجارى و2 حمام المطلوب 35000 خمسة وثلاثون الف جنيها شهرى...
35,000 جنيه
في الشهر

المهندسين - الجيزة
350 متر

35,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: حضانة اطفال مرخصة متعددة الطوابق على مساحة شاسعة بها حديقة ومسرح وحمام سباحةالحي المتميز 6 أكتوبر
18
مكونه من ارض 1200متر مباني 1800 20 فصل حمام سباحه بفلتر مرسيدس مجمع العاب في الحديقه غرفه مسرح كبير 100كرسي عياده اطفال غرفه رسم غرفه مطعم غرفه مطبخ استانلس غرفه مكتبه غرفه جم غرفه تصوير غرفه للاطفال اقل من 6اشهر بحما...
200,000 جنيه
في الشهر

الحي المتميز - 6 أكتوبر
1200 متر قابل للتفاوض

200,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: حضانة دورين مرخصة مفروشة ومكيفة بها كاميرات تعمل وبها اطفال مرخصة للإيجارالمعادي القاهرة
حضانه مرخصه للايجار بالمعادي الجديدة تعمل وبها اطفال دورين + باك يارد كبير...
25,000 جنيه
في الشهر

المعادي - القاهرة
400 متر قابل للتفاوض

25,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: حضانة للإيجار موقع تجاري مميز شارع اتجاهين ارضي مرتفع بحديقة وتصلح للزيادة فالمساحةالأحياء 6 أكتوبر
20
حضانه للايجار الحي الثالث موقع مميز جدا شارع رئيسي اتجاهين دور ارضي160م مرتفع بحديقه 100م يمكن اخذ الدور الارضي وتصبح المساحه 320م وحديقه 200م بإيجار 25 الف نهائي 1،يتم تسليمها في خلال 4 ايام للانتهاء من اعمال نظافه...
14,000 جنيه
في الشهر

الأحياء - 6 أكتوبر
160 متر قابل للتفاوض

14,000 جنيه

في الشهر

إعلن عن عقارك
شارك

المزيد من أقسام اعلانات عقارات مصر

حضانات للايجار حسب مناطق مصر

حمل تطبيق سمسار مصر الآن..
تطبيق سمسار مصر جوجل بلاي
تطبيق سمسار مصر أبل ستور
حمل تطبيق سمسار مصر على اندرويد
شقق للبيع في مصر
عروض وإعلانات مميزة
حمل تطبيق سمسار مصر
حمل تطبيق سمسار مصر .. الآن!
تطبيق سمسار مصر أبل ستور تطبيق سمسار مصر جوجل بلاي تطبيق سمسار مصر جلاكسي ستور