اكتشف أسعار دوبلكس للإيجار في الشيخ زايد في 6 أكتوبر نقدا وبالتقسيط وشاهد الآن عروض حصرية عن عقارات الشقق والأراضي والفلل والمحلات المميزة في كافة مناطق وأحياء الشيخ زايد في 6 أكتوبر حدد سعر العقارات في الشيخ زايد في 6 أكتوبر حسب اختيارك وإبحث بالصور والخريطة والفيديو عن شقق وغرف ومحلات إيجار أو مفروش وكذلك أراضي ومحلات تجاري ومكاتب إداري وشقق وفيلات للبيع من المالك مباشرة من غير عمولة أو من خلال سمسار. إبحث عن أحدث إعلانات عقارات 2022 بأسعار رخصية واشترك مجانا وإعلن وأضف عقارك بسهولة
إبحث عن عقار
×
السعر من:
إلى:
  
المساحة من:
إلى:

ترتيب حسب:
صورة الاعلان: دوبلكس فاضي للإيجار في الحي السابعالشيخ زايد 6 أكتوبر
19
دوبلكس فاضي للايجار بالحي السابع بسعر مميز...
13,000 جنيه
في السنة

الشيخ زايد - 6 أكتوبر
250 متر 3 غرفة

13,000 جنيه

في السنة

صورة الاعلان: شقة دوبلكس بشارع حيوي بالشيخ زايدالشيخ زايد 6 أكتوبر
5
شقة دوبلكس بجوار جميع الخدمات وغير مجروحة موجود ثلاث عدادات غاز وكهرباء ومياة مطلوب شهر تامين وشهر ايجار...
6,000 جنيه
في الشهر

الشيخ زايد - 6 أكتوبر
200 متر 3 غرفة سوبر لوكس قابل للتفاوض

6,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: دوبلكس للإيجار الفندقي اليومي والشهريالشيخ زايد 6 أكتوبر
9
دوبىكس للايجار الفندقي الشيخ زايد 4 غرف نوم 4 حمام مدخل وحديقه خاصه مطبخ مجهز تكيفات بكامل الدوبلكس فرش مودرن جديد قريب من اركان مول و جميع الخدمات ومتاح اكتر من وحده للايجار...
3,500 جنيه
في اليوم

الشيخ زايد - 6 أكتوبر
550 متر 4 غرفة إكسترا سوبر لوكس مفروش قابل للتفاوض

3,500 جنيه

في اليوم

صورة الاعلان: فيلا دوبلكس للإيجار 450م الترالوكس الشيخ زايد الحى 13 شارع رئيسيالشيخ زايد 6 أكتوبر
27
فيلا دوبلكس للايجار 450م الترالوكس الشيخ زايد الحى 13 شارع رئيسى 45 الف...
45,000 جنيه
في الشهر

الشيخ زايد - 6 أكتوبر
450 متر 4 غرفة إكسترا سوبر لوكس قابل للتفاوض

45,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: للإيجار دوبلكس 396 متر مربع بكمبوند بيفرلي هيلز الشيخ زايدالشيخ زايد 6 أكتوبر
11
للإيجار دوبلكس 396 متر مربع 4 غرف پاركية واحدة منهم ماستر بالحمام غرفة ناني أو غسيل و مكواة ليفنج رخام إيطالي رسبشن 3 غرف كبيرة 2 تراس واحد بحري و واحد قبلي أرضيات رخام إيطالي عداد 3 فاز 8 تكييف إسبليت 3 سخان غاز طبيعي مطبخ ح...
20,000 جنيه
في الشهر

الشيخ زايد - 6 أكتوبر
396 متر 4 غرفة إكسترا سوبر لوكس قابل للتفاوض

20,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: دوبلكس للإيجار في الشيخ زايد 700مترالشيخ زايد 6 أكتوبر
دوبلكس للايجار في الشيخ زايد 700متر دور تني وي تلات دوبلكس علوي الدور الثاني والثالث مطلوب 14الف تشطيب هاي سوبر لوكس على رأي المثل اسال مجرب وي متياسالش طبيب دلواتي الحنه الطبيب وي المجرب رن وي قول طلبك وي نحن تحت امرك في جفو...
13,000 جنيه
في الشهر

الشيخ زايد - 6 أكتوبر
700 متر 6 غرفة إكسترا سوبر لوكس قابل للتفاوض

13,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: دوبليكس للإيجار يري الاهرامات بكمبوند بيراميدز هايتسالشيخ زايد 6 أكتوبر
9
للايجار دوبلكس في بيراميدز هايتس أربع غرف (3 ماستر) ريسبشن كبير ( سفره وصالون) مطبخ (عمرو حلمي ديزاين بالاجهزه. تلاجه، غساله، بوتاجاز، مجفف). أسانسير خاص تيراس كبير بكتشينيت وجلسه ويري الاهرامات. مكيف بالكامل (حتي المطبخ)....
27,000 جنيه
في الشهر

الشيخ زايد - 6 أكتوبر
235 متر 4 غرفة إكسترا سوبر لوكس قابل للتفاوض

27,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: فيلا دوبلكس للإيجار اليومي والشهري في الشيخ زايدالشيخ زايد 6 أكتوبر
27
فيلا دوبلكس عباره عن اربع غرف ثلاثه حمام جاردن اتشطبي سوبر لوكس متوفر جميع الخدمات...
2,500 جنيه
في اليوم

الشيخ زايد - 6 أكتوبر
450 متر 4 غرفة سوبر لوكس مفروش

2,500 جنيه

في اليوم

صورة الاعلان: دوبلكس للإيجار الفندقي بالشيخ زايدالشيخ زايد 6 أكتوبر
6
متاح وحدات للايجار الفندقي اليومي الشيخ زايد دوبلكس 4 غرف نوم منهم غرفتين ماستر 4 حمام مكيف بالكامل فرش الترا مودرن جديد مطبخ كامل الاجهزه بحديقه خاصه ومدخل خاص وجراج حراسه وامن قريب من جميع الخدمات...
3,500 جنيه
في اليوم

الشيخ زايد - 6 أكتوبر
440 متر 4 غرفة إكسترا سوبر لوكس مفروش قابل للتفاوض

3,500 جنيه

في اليوم

صورة الاعلان: فيلا دوبلكس مفروش ارضي بحديقة في الشيخ زايدالشيخ زايد 6 أكتوبر
10
دوبلكس مفروش فى حدائق المهندسين لايجار تلات نوم وتلات حمام مطلوب 23 الف...
23,000 جنيه
في الشهر

الشيخ زايد - 6 أكتوبر
300 متر 3 غرفة إكسترا سوبر لوكس مفروش

23,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: دوبلكس للإيجار بمدينة الشيخ زايد يصلح لجميع الانشاطةالشيخ زايد 6 أكتوبر
1
يوجد دبلكس للإيجار بمدينة الشيخ زايد يصلح لجميع الانشطه حضانه إداري اي نشاط تشطيب سوبر لوكس مساحه 400م مطلوب 23الف...
23,000 جنيه
في الشهر

الشيخ زايد - 6 أكتوبر
400 متر 4 غرفة سوبر لوكس قابل للتفاوض

23,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: شقة دوبلكس بالشيخ زايد الحي الحادي عشر المجاورة الاوليالشيخ زايد 6 أكتوبر
15
شقه دوبلكس للايجار 300 متر عباره عن طابقين و كل طابق 150 متر بها عدد 2 حمام و 3 غرف و 2 رسبش كبير جدا به جاكوزي و كلها بروسلين به و مؤمنه بالحديد بالكامل لها 3 أبواب و مدخل جراج خاص يسمح بإدخال سيارتين و حديقه خاصه 100 متر و ...
15,000 جنيه
في الشهر

الشيخ زايد - 6 أكتوبر
300 متر 3 غرفة إكسترا سوبر لوكس مفروش

15,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: شقة دوبلكس سوبر لوكس إيجار قانون جديد للإيجار بالشيخ زايدالشيخ زايد 6 أكتوبر
4
للايجار بالشيخ زايد شقة دوبلكس سوبر لوكس ايجارقانون جديد الحي 7مج 3 دورين الدور الاول علوي والدور 2 المساحه 260م (فوق 130) و( تحت130 ) متشطبه هاي لوكس يوجد اسانسير...
14,000 جنيه
في الشهر

الشيخ زايد - 6 أكتوبر
260 متر 5 غرفة سوبر لوكس

14,000 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: دوبلكس بحديقة للإيجار بمدينة الشيخ زايد أداري أو سكنيالشيخ زايد 6 أكتوبر
1
يوجد أراضي بحديقه للإيجار بمدينة الشيخ زايد تشطيب سوبر لوكس 3غرف و 2 حمام و رسيبشن و مطبخ و حديقه إداري أو سكني...
8,500 جنيه
في الشهر

الشيخ زايد - 6 أكتوبر
260 متر 3 غرفة سوبر لوكس قابل للتفاوض

8,500 جنيه

في الشهر

صورة الاعلان: دوبلكس للإيجار شيخ زايد سوبر هاي لوكسالشيخ زايد 6 أكتوبر
دوبلكس للايجار 450 متر بواجهه بحري على الشارع الرئيسي بعد المجمع الإسلامي أ منطقة الفيلات فيها 3 غرف نوم ماستر وجاكوزي بالدور العلوي بالدور السفلي ريسبشن وحمام و2 غرفة وغرفة غسيل ومطبخ واسع به غاز طبيعي و بها 2 بلكونة واسعة...
15,000 جنيه
في الشهر

الشيخ زايد - 6 أكتوبر
450 متر 5 غرفة سوبر لوكس مفروش قابل للتفاوض

15,000 جنيه

في الشهر

إعلن عن عقارك
شارك

المزيد من أقسام اعلانات عقارات الشيخ زايد

حمل تطبيق سمسار مصر الآن..
تطبيق سمسار مصر جوجل بلاي
تطبيق سمسار مصر أبل ستور
حمل تطبيق سمسار مصر على اندرويد
شقق للبيع في مصر
عروض وإعلانات مميزة
حمل تطبيق سمسار مصر
حمل تطبيق سمسار مصر .. الآن!
تطبيق سمسار مصر أبل ستور تطبيق سمسار مصر جوجل بلاي تطبيق سمسار مصر جلاكسي ستور